הילולת הרשב"י, חוק הגיוס והבחירות המקומיות: פרוש בריאיון

    מהדורת הבוקר No Comments on הילולת הרשב"י, חוק הגיוס והבחירות המקומיות: פרוש בריאיון

    השר מאיר פרוש בריאיון ל'קול חי': "אם אנחנו נצליח במירון – יראו שגם חרדים יכולים לנהל פרויקט כזה. זה בוודאי ישפיע על עוד עניינים בהסתכלות על החרדים בארץ"

    מאיר פרוש צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), על ההכנות להילולת הרשב"י. "נושא ההגעה למירון מורכב מהרבה מאוד דברים. פנצ'ר במקום אחד והכל משתבש. צריך להתפלל שהכל יהיה כמו שצריך ולקוות שהכל יתקתק".

    לדבריו "מה שאנחנו עושים זה אנחנו גורמים לכך שכולם ישאפו לעשות משהו יותר טוב ממה שהיה. ציבור גדול יוכל להכנס. כל אחד עושה את חלקו בשאיפה ליותר טוב".

    על השנה שעברה: "בסוף מי שניהל את זה לא היה אדם שצמח בציבור החרדי וחי את הרגישויות. אם אנחנו נצליח – יראו שגם חרדים יכולים לנהל פרויקט כזה. זה בוודאי ישפיע על עוד עניינים בהסתכלות על החרדים בארץ".

    על חוק הגיוס: "זה חייב ללכת למקום טוב. אני רוצה מאוד לקוות שיצא בסוף מתווה שמאפשר למי שלומד ללמוד ומי שלא שיבחר לעצמו מה לעשות".

    פרוש ציין כי "כשגנץ היה שר ביטחון הוא הסכים על דברים שלפיד לא. כמו להוציא את המכסות מהחוק".

    "נושא הגיוס לא מוסדר כי כל אחד זורק את זה לשני", הוסיף השר. "אי אפשר לגייס את החרדים. מי שלומד לא הולך לצבא. מי שלא רוצה ללמוד – בחירה שלו".

    הוא נשאל האם בנו ישראל פרוש ימשיך לקדנציה נוספת בראשות העיר אלעד ואמר שהוא כמובן ראש עיר טוב, אך יש מחלוקות לגבי מועמדותו פעם נוספת.



    0 תגובות